نماند....رفت

 

 

چه سخته دلتنگ صدایی باشی که بهش قول دادی دیگه مزاحمش نشی.....!

 

 

 

دلم برای کسی تنگ است که......... آمد.... نماند...... ورفت......... وپایان داد به هرچه داشتم


نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو،چشم های خسته و پرانتظارم مال تو،

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو،آرزویم هیچ قلب بی قرارم مال تو...

 

 

 

  

بلاتکلیفی یعنی… دوسش داشته باشی… ندونی چه حسی بهت داره… دیوونت میکنه این حس لعنتی…

 

 



نظرات شما عزیزان:

Ph
ساعت22:02---13 مهر 1393

گاهی شعر سراغم را میگیرد٬ گاهی هوای تو

تفاوتی نمیکند، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من!

پاسخ: محشر بود مرسی


ehsanpishro
ساعت12:56---7 مهر 1393
مـــــن ک عاشق بچه گونه حرف زدن توام !
نمیدانی چ مجنونی میشوم به هوس نــــاز های تو عـــــــشق من
دست در دستم بگذار تا تمام سختی هارا برایت با جان بخرم….


حسین
ساعت19:37---5 مهر 1393
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ...
ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭ
. . .
ﻣﻦ ﮐــ ـــﻨـــ ـــﺍﺭﺗـــــــ ـــــــــﻢ.
پاسخ: چه خوبه :)


..........................................
ساعت0:08---31 شهريور 1393

می آید .... میرود ... باز می آید ... میرود ... میبینی ! خیالت هم با من بازی میکند ....
پاسخ: هعی خدا .....


مهدی
ساعت21:12---22 شهريور 1393
سلام همین که ندارمش راحترم
پاسخ: واقعا؟ چه باحال


کیان
ساعت12:13---15 شهريور 1393
تورو یادم نمیاد اما اسمت خیلی خیلی آشناست تو وبم بودم دیدم یکی از اولین لینکام اینه خوشحال میشم یادم بیاد کی هستی . اسمت ناجور /اشناس
پاسخ: سلام .باش سر میزنم :-)


fatemeh
ساعت13:25---12 شهريور 1393
سلام دخترخاله جون وبلاگت خیلی قشنگه

گلی ولی عمر گل نداشته باشی


پاسخ: سیلام جوجو چه عجب اومدی وبــــــــــــــــــــــــــــــــــم:) بازم بیا عسیسم :)


hasti
ساعت7:55---9 شهريور 1393
نیمکت درونم خاک گرفته است..
هررهگذری که رد می شود فقط بند کفش هایش را سفت می کند و می رود..
ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
آپم .. زووووود بیا منتظرتم .. این آپ فرق می کنه .. دارم میرم..


پاسخ: سلام عزیزم کجاااا دارم میرم چیه


غریبه ی آشنا
ساعت23:28---8 شهريور 1393
چِـــــــــرآ هَمش بهِ سَـلامـــتــیِ ؟؟

این دفعهِ تو روح هَمه اونایی کهِ خیانت می کُنن

تو روح هَمه اونایی کهِ آدَمو وابستهِ میکنن

و بَعدش خیلی راحَت ولِت می کنن

تو روح هَمه بی مَعرفتا...

تو روح هَمه نامردا...

تو روح هَمه اونا کهـِ فقط ادّعای آدَم بودن دارن...

پاسخ: لایـــــــــــــــــــــــــــــــــک خیلی باحال بود:)


kamandi
ساعت12:31---8 شهريور 1393
.

اگه نیمه گمشدتو پیدا نکردی زیاد مهم نیست …

درد واقعی از اونجایی شروع میشه که نیمه پیدا شدتو گم کنی !

.

.

به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …

یک ویرگول میگذارم ،

این هم امیدیست ، شاید که برگردی …

.


پاسخ: خیلی قشنگ بود بازم بیا :)


ستایش
ساعت11:58---8 شهريور 1393
سلام گلم وبلاگت خیلی نایسه



تمایل ب لینک کردنم داری بهم بگو





اپم
پاسخ:سلام عیزم . اومدممممممممم .لینکی :)


solmaz
ساعت11:54---8 شهريور 1393
زندگی را باید کرد نه اینکه زندگی تورو بکنه
پاسخ: لااااااااااایک :)


solmaz
ساعت11:51---8 شهريور 1393
سلام دعا کن من ب عشقم برسم طارن عشقمو ازم میگیرن
پاسخ: سلام اجی غصه نخور اگه عشقت یکطرفست مطمئنن بهش نمیرسی :( ولی تنهاییو عشقه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, | 13:12 | نویسنده : تنهـــــــا |