عشـــــق

ب سلامتی اون سرباز عاشق که تو پادگان از شدت دلتنگی شامشو نخورد

بی خبر از اینکه عشقش تو رستوران داره بایکی دیگه شام میخوره



نظرات شما عزیزان:

ماری
ساعت0:41---18 اسفند 1392
میدونم یادت رفت دعا اوهوم؟؟؟اما من دعات میکنم افتت گنده تر شه خخخ
پاسخ: وااااااا خخخخخخخ دعا نکن افتم خوب ههههههههه


جواب یاسر به مخاطب
ساعت22:25---16 اسفند 1392
ببخشید مهمون یادم رفت قالب شعر رو بگم قالبش شعر نو یا همون نیمایی هست نمیدونی حرف نزن
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


M☆O★I☆E★N
ساعت15:58---15 اسفند 1392

پاسخ: زبونتو بنداز تو بی ادب هههههههه


behzad
ساعت22:02---9 اسفند 1392
زیارت قبول اجیییییییی
پاسخ: ممنونــــــــــــــــــم ایشالله قسمت خودت :)


جواب یاسر
ساعت16:25---3 اسفند 1392
یاسربلد نیستی شعر نذار...نه عروضی درسته نه قافیه ووزن درست و حسابی داره...داداش نثر هم نوعی ادبی که قابلیت بیان احساسات روداره....

شهرزادم زیارتش قبول....

مارو هم ان شا الله دعا کردن...باااااااااااای
پاسخ: سلام ممنونم چشم ولی یادت رفت اسمتو بنویسیا :)


مسیح
ساعت14:14---3 اسفند 1392
خخخخ کربلا بودی ؟؟

الهی ک آفتتم خوب بشه
پاسخ: اره احی جوووووووونم .اجی خوب نمیشه روز به روز داره بدترم میشه نمیتونم غذا بخورم :((((((((


محمد
ساعت23:07---2 اسفند 1392
سیلوووووووووووووووووم

زیارت قبولللللللللل

واسه ما دعا کردی؟؟؟؟

فقد یه چیز بگم جون عمت آپ کن
پاسخ: سلووووووووم ممنونم اره خخخخخ باشه :)))


عرفان
ساعت12:29---2 اسفند 1392
خوش اومدی کربلایی شهرزاد

مسواک بزن یکم تا اینطوری نشه وضعت
پاسخ: ممنونم عرفان جون نه بخدا مسواک زدم غذا های اونجا کثیف بود به تبم نساخت نمیتونم غذا بخورم لاغر شدم :((((((((


یاسر
ساعت3:42---2 اسفند 1392
عاشقم عاشق کربلای حسین

عاشقم عاشق نینوای حسین



ای خدا آرزو دارم من در نهان

بوسه باران کنم قبر آن سروران



قبر شش گوشه اش را بگیرم زبر

درد دلها کنم ای خدا تا سحر

یا حسین علیه السلام



سلام شهرزاد زیارت قبول.
پاسخ: سلام یاسر ممنونم :)))) شعرش خیلی باحال بود :)))


حمید
ساعت0:32---2 اسفند 1392
سلام .زیارت قبول. برای منم دعا کردی دختر خاله؟

دعااااااااااااااااااااااااا
از اون دعاااا هااااا

عاقبت بخیری جون هااااا

منظورمه خخخخخخخخ مخوصا من خخخخخخ


پاسخ: سلام ممنونم .دوس داری ازدواج کنی؟خخخخخ یادم رفت دعات کنم بخشنی ههههههه


پونه
ساعت0:02---2 اسفند 1392
مرسی که لینکم نکردیلینکت کردم
پاسخ: هههه ابجی منکه لینکت کردم :)))))


Arman
ساعت13:14---30 بهمن 1392
آبجی بی معرفت شدی دیگه سر نمیزنی
پاسخ: سلامممممممممممم داداشی بوخودا تازه از کربلا رسیدم چشم میام :)


زهرا
ساعت13:32---25 بهمن 1392
وااااااااااااااااااااااااااای التماس دعا !سفر بکامت عزیزم!
پاسخ: سلاممم ابجی جونم گریه نکن ایشالله قسمتت میشه :)


shima
ساعت18:51---24 بهمن 1392
زیارت قبول اجی زیارت قبول باشه التماس دعا
پاسخ: ممنونم گلم :)


عرفان
ساعت17:42---23 بهمن 1392
تو بری کربلا ، کربلا کجا بره
پاسخ: خخخخخ اومدم داداش کربلا سرجاش بووووود هههههه


حمید
ساعت15:16---23 بهمن 1392
انشاالله که اومدی میاییم خونتون زیارت دیدن

جای ماهم زیارت کردی حتما دیگه یادت نرفته بود ما رو که زیارتت قبول شهرزاد

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ




پاسخ: ایشالله ههههههه درد ببند نیشو ححححححح


محمد حسین
ساعت21:38---22 بهمن 1392
اههههههه منو عشقمو یادت نره دعا کنی هااااااا منم 6سال پیش رفتم کربلا خاطرات خوبی داره سفر بخیر
پاسخ: چشم حتما ایشالله تو عشقت باهم برین خب اسمشم میگفتی.منم رفتم این بار دومه :) بای


mahdi
ساعت16:07---22 بهمن 1392
درود.

ممنون از حضورت در وبم تو هم وب زیبایی داری کلی با پستات حال کردم راسی من شمارو با افتخار لینک کردم خوش حال میشم وبمو داخل پیوندات ببینم

راسی اپم ها افتخار بده یه سر بزن!

فدات
پاسخ: چشم الان که اصلا وقت نمیکنم از کربلا اومدم چشم حتما اولین کارم همینه :)


آرش
ساعت14:37---22 بهمن 1392
چشم مارو هم تو حلال کن دعا هم یادت نره فدات وب سایتتم خیلی خوبه
پاسخ: ممنونم چشم حتماااااا دعا میکنم :)))


محمد
ساعت12:46---22 بهمن 1392
مارم دعا کن.....


پاسخ: چشم فردا یعنی چهارشنبه ساعت12 پروازه :)


دلاراام
ساعت0:03---16 بهمن 1392
ب جون خودم ی دختره هس تو دانشگا...فامیلش خشتک پارس خخخخخخ

اخه اینم شد فامیل.....

استاد وقتی میخونه فامیلشو...قرررررررمز میشه هههههههه


پاسخ: واااااااااااای سکته کردم از خنده یکی منو بگیره ههههههههههه ححححححححححح ههههههههه :))))))))))))))))))))))))


سهیلا
ساعت21:42---15 بهمن 1392
من رفیقم تو مدرسه فامیلیش چورکچی بود هر روز صداش میکردم منو دوستام منفجر میشدیم از خنده
پاسخ: ابجی اینا چیه نوشتی ههههههههه :) اگه وب داری بزار ی سری بهت بزنیم :)


حمید
ساعت12:22---15 بهمن 1392
من رفیقم داشتم تو دانشگاه فامیلیش بود

گل پشملی

خخخخخخ

یه خیلی خنده کردیم


پاسخ: گا پسملی ههههههه وای خدااااااا مردم از خنده هههههه :))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, | 12:22 | نویسنده : تنهـــــــا |